lørdag 26. april 2008

Gravid? Jeg?

Kulturforskjellene er store mellom Norge og Ecuador. Må si at på mange måter foretrekker jeg Norge, spesielt når det kommer til det å holde munn om enkelte ting.

Her om dagen var jeg på Rio Centro og tok massasje, sammen med Line. Vi fikk en halvtimes ,deilig massasje og virkelig koste oss. Da Line skulle betale for oss, fikk hun et spørsmål fra ei av damene som jobbet der. Jeg fikk det ikke helt med meg siden jeg sto litt lenger bak, jeg fikk kun med meg at det omhandlet meg. Derfor spurte jeg denne damen om hun sa noe, men hun bare "No, no" og ristet på hodet. Som den nysgjerrige jenta jeg er, spurte jeg da Line. Line mente jeg ikke ville vite det, men fortalte det likevel. Hun hadde spurt om jeg var gravid!!!! Gravid liksom?? Jada,takk skal du ha! Hoho, skulle kanskje tatt den joggeturen jeg droppet denne dagen likevel...?

-gravide Linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Du og du..nå begynte e å tro at du hadde hoppa t køys der ute i den store verden...har hørt om det før, mange som gjør det...særlig hvis de e påvirka av rusbrus og sånn vettu...men det e jo ikkje du...deffå så e e ikkje så redd for det heller....!
Hold dæ t jomfruland til e vett hvem du ska jø det med:)